• 30.11.11, 11:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Janne Lihavainen: müüme rohkem kui kunagi varem

Prisma on müünud viimasel ajal rohkem kui kunagi varem ning marketite kasvunumbrid on tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul selgelt suuremad kui turu üldine kasv.
“Meie müüme rohkem kui kunagi varem. Kasvunumbrid on selgelt suuremad, kui on turu üldine kasv. See puudutab ka vanu Prismasid, kasvu pole vaid uued teinud,” kommenteeris Lihavainen küsimust, kas turg on hakanud vähehaaval kosuma ja tarbijad on poodides tagasi.
“Ma arvan, et see on Prismade vana tuttav sõnum – peab olema terviklik soodne ostukorv. Samuti hinnagarantii, millele meie oleme saanud head tagasisidet. Üksikute toodete asemel keskendume me põhiostukorvile, mis on soodsam. Tundub, et lõpuks see töötab, ka numbrid kinnitavad seda,” märkis Lihavainen ja lisas, et alates kevadest on olnud nende ketis kasv. “Kas väike või suur kasv? Mis on suur kasv? Meie oleme igatahes rahul,” naeris kaubakeskuste juht.
Samuti tõdes Lihavainen, et oma suured mõjutused turule on toonud ka hinnatõus. “Hind on meie jaoks asi number üks ja me oleme sellega olnud oluliselt ettevaatlikumad ja pööranud hindadele kogu aeg tähelepanu. Hinnatõus on meil olnud aeglasem, kliendid on seda märganud ja see on toonud kiirema arengu kui turul keskmiselt,” rääkis Lihavainen, kelle sõnul tuleb ka detsember neil edukam kui möödunud aastal. “Detsember on Prismadele alati kõige edukam kuu olnud. Meie turuosa on ajaloos olnud kõige kõrgem alati detsembris ja on seda ka sel aastal,” lisas ta.
Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2011. aasta oktoobris eelmise aasta oktoobriga võrreldes püsivhindades 5%. Kaupade jaemüügi kasvu mõjutasid enim tööstuskaupade kauplused, kus jaemüük suurenes 2010. aasta oktoobriga võrreldes 8%.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele