"Prisma jõulumüügi suurenemist võib põhjendada sellega, et oleme turuosa juurde võitnud. Meie kliendiarv on viimasel aastal olnud pidevas tõusujoones ja sama trend jätkub," kommenteeris Rahumäe jõulumüüki põhjuseid.
Ta lisas, et aastaga on hinnad tõusnud ja sellel on ka oma osa müüginumbrite suurenemisel, kuid Prismas on müüginumbreid kasvatanud just kliendiarvu tõus. "Selge on see, et tarbija kindlustunne ei ole sel tasemel, mis see oli aastal 2008 – seda selgitab ka see, et keskmine ost on praegu väiksem, kui see oli aastal 2008," täpsustas Rahumäe.
Esimese kvartali kohta ei tahtnud Rahumäe prognoose teha, märkides vaid, et tarbija on kindlasti kulutustes ettevaatlik – kindlustunnet mõjutab kõik, mis toimub hetkel maailmamajanduses.
"Allahindlusi planeerime garderoobikaupades vastavalt hooajakaupade laoseisule. Suuri lühiajalisi kampaaniaid ei ole meil plaanis teha, vaid Prisma eesmärk on pakkuda tarbijale iga päev kõige soodsamat ostukorvi," sõnas Rahumäe.