Autor: Kaubandus.ee • 15. veebruar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Yooxi käive kasvas 36 protsenti

Itaalia interneti rõivajaekaupmehe Yooxi 2011. aasta käive kasvas 36 protsenti, mis ületas analüütikute ootuseid, vahendab Bloomberg.

Põhja-Ameerika asendas Itaalia ettevõtte suurima turuna, mis andis 21 protsenti käibest. Ettevõtte käive oli 291,2 miljonit eurot. 2011. aasta kasumist teatab ettevõte 7. märtsil.

Yooxi juhatuse esimees Federico Marchetti ütles, et ta ootab kasumimarginaalide tõusu 2012. aastal, kuna ettevõte lõikab kasu mobiiläri- ja logistikainvesteeringutelt.

„2012 tuleb aasta, kus Yoox naudib edu, seda kas kasumlikkuse osas,“ ütles Marchetti, kes lõi Bolognas asuva ettevõtte 2000. aastal. „Olen väga kindel 2012. aasta käibe suhtes.“

Itaalias jätkub käibe kasv ka 2012. aastal, kuid peamine osa kasvust tuleb rahvusvahelistelt turgudelt, eelkõige USAst.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700