Autor: Fredy-Edwin Esse • 20. aprill 2012

Loomatoit ja kohv toetas Nestlé tulemusi

Maailma suurima toiduainetöösturi Nestlé esimese kvartali majandustulemused ületasid analüütikute ootusi tänu heale Nescafe müügile Hiinas ja Friskiesi lemmikloomatoidu populaarsusele Põhja-Ameerikas.

Firma kvartaalne käive kasvas aastataguse perioodiga võrreldes 7,2%. Bloombergi küsitletud analüütikud prognoosisid käibe kasvuks keskmiselt 6,7%.

Nestlé laienemine arenevatel turgudel Aasias ja Aafrikas on aidanud vastu seista nõrgenevale tarbijakindlusele Põhja-Ameerikas ja Euroopas.

Firma säilitas finantsaasta käibe- ja kasumiprognoosid ning teatas, et tõenäoliselt paraneb ka toorainete keskkond aasta teises pooles. Hetkel prognoosib firma aastaseks orgaaniliseks käibekasvuks 5-6%. Viimased kaks aastat on firma juhtkonna prognoose ületanud.

"Erinevalt konkurentidest suudavad nad endiselt kasvada ka arenevatel turgudel," ütles Kepler Capital Marketsi analüüütik Jon Cox. Nestlé kinnitusel kasvas käive arenenud turgudel 3,1% ning arenevatel turgudel 13%.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354