"Altia Eesti müüs varasemast rohkem välisturgudele – eksporditulu kasvas 13 protsenti ja kogumüügist moodustas eksport 21% ning Eesti osa oli 79%. Samas Eestis ei kasvanud alkoholiturg esimesel poolaastal nii kiiresti kui mullu, sest oma rolli mängis läinud aasta kõrge võrdlusbaas. Tänavu veebruarist tõusis alkoholiaktsiis ning endiselt on aktiivne alkoholi salakaubandus," ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets ettevõtte teates.
Esimese poolaastal laiendas Altia tootevalikut, kui sisenes kokteilijookide turule uue sarjaga Saaremaa Frizzer. Lisaks tõi Altia turule veini Chill Out Chenin Blanc uues 1,5-liitrises pouch-pakendis.
Märtsis teatas turu-uuringute firma Nielsen, et Altia Eesti maitseviin Saaremaa Rabarber pälvis ainsa alkohoolse joogina Tunnustatud Eesti Maitse 2011 kvaliteedimärgi. Lisaks omandas Altia Corporation Xanté ettevõtte ja tootemargi, millele lisaks esindab Altia Eestis eksklusiivselt kontserni rahvusvaheliselt enimtuntud kaubamärke Koskenkorva vodkat ja Renault’ konjakit.
Altia Eesti on Soome suurima alkoholifirma Altia Corporation tütarettevõte. Altia Eesti kõige tuntum Eestis toodetud kaubamärk on Saaremaa Vodka, ja ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi joogibrände nagu näiteks Jack Daniel’s, Amarula, Meukow ja Bowmore. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad brändid on Fresita, Chill Out, Tarapaca, Two Oceans ja Masi.
Altia Eesti maksis tänavu esimese kuuga aktsiisi 9,5 miljonit eurot ehk üle nelja protsendi mullusest enam.