Prantsuse jaemüüja Carrefour kolmanda kvartali müük tõusis 0,2 protsenti, kuna nõudlus Ladina-Ameerikas korvas nõrkuse Itaalias ja Hispaanias. Jaemüüja teatel näitab koduturg paranemise märke.
Maailma suuruselt teine jaemüüja Wal-Marti järel teatas kolmanda kvartali käibeks 22,63 miljardit eurot, ületades Reutersi poolt küsitletud seitsme analüütiku keskmist hinnangut 22,57 miljardit.
Kui kütuse ja valuutakursi mõju mitte arvestada, langes Carrefouri käive Prantsusmaal 1,5 protsenti, mis on võrreldes teise kvartali 3,3protsendilise langusega märk paranemisest. Kvartaliga langes käive Hispaanias 5,4% ja Itaalias 6,6%.
Brasiilias, mis on Prantsusmaa järel Carrefouri suuruselt teine turg, tõusis käive 9,7%.
Mitmed Euroopa jaemüüjad peavad müügi languse põhjuseks eurotsooni kasvavat töötust ja riigivõlakriisi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.