Konkreetseid müüginumbreid Tallinna Kaubamaja ja Stockmann börsiettevõtetena ei avalda, ent kinnitavad, et üheaegselt toimuvad kampaaniamüügid takistuseks ei saa ja esimesed päevad on olnud edukamad kui eelmisel aastal.
"Selle aasta Hullude Päevade esimene päev oli edukam kui eelmisel aastal," kinnitas Stockmanni turundusjuht Erica Järv. Erinevate kaubanduskettide üheaegne kampaaniamüük tema sõnul takistuseks ei saa.
Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus märkis, et Osturalli esimene päev läks igati ootuspäraselt ja kampaania esimesele päevale kohaselt oli rahvast väga palju. Kataloogi hitt-tooted – laste talvekombed ja naiste mantlid – said väga ruttu otsa, lisas ta.
Võrreldes varasemate aastatega on Kaubamajas lastemaailm populaarsust juurde võitnud. Laugus tunnistas, et loomulikult mõjutavad Osturallit ka konkurentide kampaaniad, ent säilitas positiivse joone. "Kokkuvõtteks võidavad nii kliendid kui kaupmehed," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.