Kuut riiki katva lojaalsusprogrammi juht: saada Põhja- ja Ida-Euroopa edukaimaks

Läti lennufirma AirBalticu kliendilojaalsusprogrami Baltic Miles tegevjuht Gabi Kool rääkis 17. oktoobril kaubanduse aastakongressil, et soovib kasvada Põhja- ja Ida-Euroopa edukaimaks.

Esmalt toonitas Kool, et Läti lennufirma airBaltic on lojaalsusprogrammi Baltic Miles 100% omanik, aga Baltic Miles on eraldi- ja iseseisev ettevõte oma juhtkonna ja majandusaasta aruandega.

Baltic Miles on:

* Esimene kõike Balti riike hõlmav kliendilojaalsusprogramm, millel on tänaseks palju erinevaid partnereid järgmistes valdkondades: reisimine, teenindus, pangandus ja finants ning kaubandus;

* Välja arenenud "sagedase lendaja boonusüsteemist";

* Täna tehakse 2/3 tehingutest juba mitte-lennundus-partneritega;

* Tänase seisuga teeb koostööd enam kui 180 partner-ettevõttega.  

Baltic Milesi visioon:

* Olla kõige edukam kliendilojaalsusprogrammi arendav ja omav ettevõte Põhja- ja Ida-Euroopas, mis toetab juhtivaid lennundusfirmasid, kauplusi ja finantsinstitutsioone.

* BalticMilesi areng keskendub Balti riikidele, Soomele, Ukrainale ja Venemaale.

 Baltic Milesi lähiaja strateegilised eesmärgid tähtsuse järjekorras:

1. Saada rohkem liikmeid-kaardiomanikke;

2. Saada rohkem partner-ettevõtteid;3. Ehitada jõuline meeskond;4. Harida turgu;5. Panna partner-ettevõtted aktiivsemalt tegutsema;6. Panna liikmed-kaardiomanikud aktiivsemalt tegutsema.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt