• 26.10.12, 12:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JYSKil eesmärk avada 15 aastaga 2000 uut kauplust

Rahvusvaheline kodu- ja sisustuskaupluste kett JYSK avas oktoobris ettevõtte 2000. kaupluse Norras. Viimase 7 aastaga on ettevõte avanud 1000 kauplust ja järgneva 10-15 aastaga loodetakse avada veel 2000 kauplust.
Ettevõte jätkab laienemist ja kaupluste rekonstrueerimist ka Baltimaades, Eestis avatakse novembris uus kauplus Narvas, teatas ettevõte.
JYSK Eesti regioonijuhi Kaidi Kase sõnul on rahvusvaheline poekett viimase seitsme aastaga hoogsa laienemise käigus kaupluste arvu kahekordistanud: "2005. aastal oli ketil üle terve maailma 1000 kauplust. Ettevõtte eesmärgiks on järgmise 10 kuni 15 aastaga seda numbrit taas kahekordistada ja jõuda 4000 kaupluseni."
Täna tegutseb JYSK 34 riigis ja pakub tööd enam kui 17 000 inimesele. Igal nädalal avab uksed kaks kuni kolm uut poodi.
2000. kaupluse asukohaks valiti väikelinn Leknes Põhja-Norras asuvas Lofootide saarestikus. Linnas elab vaid 2676 inimest. Valikuga näitab JYSK, et keti kauplused ei asu üksnes suurlinnades, vaid ka väikestes maakonnakeskustes ning eesmärgiks on jõuda võimalikult paljude inimesteni.
Eestis ootavad JYSKi kliente 2000. kaupluse avamise puhul loosimised, kus on võimalus võita kaks tuhat eurot.
JYSK on rahvusvaheline kodu- ja aiakaupade müügiga tegelev ettevõte, mille asutas ettevõtja Lars Larsen esimese kaupluse avamisega Taanis 1979. aastal.
Eesti turul on JYSK tegutsenud 10 aastat. JYSK Eestil on seitse kauplust, nendest neli asuvad Tallinnas, kaks Tartus ja üks Pärnus. Novembris avatakse uus kauplus Narvas. JYSK Eesti annab tööd 150 inimesele. Ettevõtte põhitegevuseks on madratsite, tekkide ja patjade, voodipesu, aia- ja kodumööbli ning teiste kodukaupade müük.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Digiekraanide kasutamata võimalused: kuidas muuta kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
Uudised
  • 05.11.24, 15:15
Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Fotol Standard AS juht Jonatan Karjus, kelle sõnul peaks iga Eesti kaupmees mõtlema, kuidas turgu laiendada
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Elektroonilised hinnasildid Telia esindustes.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Digiekraanide kasutamata võimalused: kuidas muuta kulu tuluks?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele