• 02.11.12, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel

Jaekaupluste juhtidele kaubanduskeskustes nõustamisteenust pakkuva Türgis tegutseva TDG Global Retail direktor Tony de Graafi ettekandest selgus, et Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel.
de Graaf võrdles rahvusvahelise kaubanduskeskuste nõukogu (ICSC) korraldatud kaubanduskinnisvara konverentsil 18. oktoobril Eesti, Läti, Leedu ja Türgi ning Venemaa näitajaid. de Graafi esitletud infograafikult selgub, et Türgi pealinna Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel. Võrrelge roosat laiku keset Türgit ja Eestit! 
2012. aasta andmete põhjal on Eestis umbkaudu 400 ruutmeetrit kaubanduspinda (m2) 1000 elaniku kohta. Euroopa keskmine on 250 ruutmeetrit ja Venemaal on vastav näitaja 150.
de Graaf tõi ka välja viimased suuremad kaubanduskeskuste arendused Euroopas, Venemaal ja Türgis.
de Graafi soovitused, kuidas olla konkurentidest sammu võrra ees.
Tony de Graafi täismahus ettekandega ICSC konverenil saab tutvuda siin: 

Seotud lood

Uudised
  • 19.04.12, 11:28
Eestis on liiga palju kaubanduspinda ja madal ostujõud 
Kaubandus.ee lugejad palusid uurida kaubanduse rendipindade teemat.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.24, 17:13
Kui klient jääb võlgu: efektiivseim nipp raha koju toomiseks
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele