Autor: Fredy-Edwin Esse • 7. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leedu vägilane Apranga näitas muskleid

Kolmanda kvartali majandustulemused avalikustanud Apranga ning millegi üle häbi tunda firmal ei ole - rekordilisele käibele lisaks teeniti rekordiline kasum ning prognoosid jäeti pika ninaga.

Muu hulgas Eesti turule selliseid brände nagu Zara, Hugo Boss, Emporio Armani, Burberry, Mango, Bershka, Pull and Bear toov Apranga teenis juba varem välja kuulutatud 123 miljoni litise käibe juures kolmandas kvartalis 14,29 miljonit litti puhaskasumit.

Tulemus ületas selgelt LHV ja Swedbanki prognoose. Swedbank prognoosis puhaskasumiks 11,48 miljonit litti ning isegi kui LHV oli oma 12,9 miljoni litise prognoosiga märksa positiivsem, jäi ka see selgelt reaalsele tulemusele alla.

Põhjalikumalt Baltimaade juhtivast rõivatöösturist saab lugeda Äripäeva Investori rubriigist.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700