Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 13. november 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eurostat: 43% eurooplastest ostsid midagi 2011. aastal internetist

43% eurooplastest vanuses 16-75 ostsid Eurostati andmetel 2011. aastal midagi internetist.

Enim tegid online-oste rootslased ja inglased (mõlema puhul oli näitaja 71%). Saksamaal oli vastav näitaja 64 ja Prantsusmaal 53%. Samas Itaalia näitaja oli 16%. Kõige madalamad näitajad olid Bulgaarias (7%) ja Rumeenias (6%).

Eesti kaupmees peab silmas pidama, et tema konkurentideks ei ole enam läheduses asuv teine pood või ostukeskus, vaid samu kaupu ja teenuseid pakkuv kaupmees üle maailma.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700