Eestis avab esinduse Kesk- ja Ida-Euroopa juhtiv e-kaubamaja Fashion Days. Šveitsi päritolu, tänaseks läbi Allegro grupi globaalse multimeediakontserni Naspers (Venemaa
www.mail.ru ja Hiina Tencent jt.) kuuluv ettevõte on kohal kümnes regiooni riigis ning kliente on kaubamajal juba üle 3,5 miljoni. Fashion Days’ kontseptsioon on pakkuda kõige ihaldusväärsemaid elustiili- ja moekaupu kuni 80% soodsamate hindadega, luues igale riigile oma ostukeskkonna ja ööpäevaringse klienditeeninduse.
"Fashion Days avab koos Eesti turule loodud e-kaubamajaga, kus on jooksvalt müügis 1000 kuni 80 %se allahindlusega bränditoodet, ka Eesti esinduse. Fashiondays.ee klienditeenindus töötab eesti ja vene keeles," kommenteeris Fashion Days Shopping OÜ juhatuse liige Heidi Raamat-Arras.
Fashion Days e-kaubamajal on oma tegevuspiirkonnas Kesk- ja Ida-Euroopas üle 3,5 miljoni kliendi. 77% klientidest on naised, 23% mehed. Kõige enam ostab kaupu Fashion Days e-kaubamajast kliente vanuses 25-36 (56%), neljandik kliente on üle 35 aasta vanused ja 19% alla 25aastased.
Fashion Days asutati aastal 2009 Šveitsi ettevõtjate Jan Vichri ja Markus Okumuse poolt. Fashion Days kuulub Allegro ettevõtete gruppi, mis koondab oksjoni ja fikseeritud hindade müügiplatvormide, kuulutuste, võrdlus- ja sotsiaalse ostlemise ning makseplatvormide teenuseid osutavaid ettevõtteid. Eesti turul tegutsevad Allegro grupi veebiportaalidest kv.ee ja osta.ee.