Pühade ajal eelistavad eestlased puuviljadest traditsiooniliselt mandariine, mida müüdi Rimi super- ja hüpermarketites detsembrikuus enam kui 800 tonni. Aina populaarsemaks muutavad aga hurmaa, granaatõun, mango, viinamarjad ja melon.
„Mandariinid on jätkuvalt eestlaste seas väga populaarsed pühadeaegsed puuviljad. Jõulunädala müüdi Rimi kauplustes üle kolmesaja tonni mandariine,“ sõnas Rimi turundus-ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Samas on aga eestlased avastamas tavapäraste õunte ja pirnide kõrvale eksootilisi ja tervisele kasulikke puuvilju nagu granaatõun ja hurmaa,“ lisas ta. Võrreldes 2010. aasta detsembrikuuga on sel aastal enam kui kahekordistunud granaatõunade müük, kolm korda enam on ostetud mangosid, märgatavalt on kasvanud ka hurmaade ja melonite müüginumbrid. „Pühade tähistamise perioodil on kõige rohkem populaarsust juurde võtnud viinamarjad, mida osteti detsembris võrreldes kaheaasta taguse ajaga viis korda enam. A- ja C-vitamiini, kaaliumi, kiudaineid ja mitmeid antioksüdante sisaldavad hurmaad on jõulukuul ostetud rekordilised 75 tonni,“ lisas Lilleoja.
Rimi kauplustes on vastavalt hooajale ning sortimendile iga päev müügil enam kui 300 puu- ja köögivilja. Valikus on üle 20 mahetoote, mis on enam kui teistel kauplustel: apelsin, avokaado, banaan, greip, kiivi, mandariin, sidrun, pirn, õun ning erinevad köögiviljad. Hiljuti täienes sortiment Eesti päritolu mahe porgandi, kaalika ja peedi näol. Lisaks on valikus mitmed maitserohelised, mis aitavad kaunistada nii kodu kui ka maitsestada igapäevaseid roogi. Jõulude eel lisandusid sortimenti lahtine kreeka pähkel ja metsapähklid ning kooritud füüsal, mis on paljude jaoks tervislik vitamiinirikas suupiste.
Seotud lood
Maxima kauplustes kasvas jõulupühade läbimüük mullusega võrreldes veerandi, kõige enam osteti mandariine - 8 rekkatäit ehk ligi 160 tonni.
Jõulude müügiedetabeli esikolmikusse kuuluvad ka sel aastal Viru Valge viin, mandariin ja kilepiim.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele