Iseteenindusliku salatileti avamine on Rimi Eesti Food AS turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja sõnul osa Rimi terviseprogrammist „Sinu tervise heaks“. „Rimi on võtnud endale südameasjaks pakkuda klientidele tervislikke valikuid ja salatileti rajamine toetab seda suunda. On hea meel, et kliendid on salatileti soojalt vastu võtnud – müügitulemused ületavad mitmekordselt esialgseid ootusi. Meie üllatuseks on pooled salatileti klientidest mehed. Salatileti populaarsus näitab selgelt, et tarbijad on huvitatud tervislikust toitumisest ning teevad hea meelega tervislikke ostuotsuseid,“ lisas Lilleoja. „Võib arvata, et nüüd jaanuaris, pärast pikka pühade hooaega, on kliendid värskest salatist ja tervislikest valikutest veelgi enam huvitatud,“ sõnas ta.
Selleks, et klientidele vaheldust pakkuda, muutub aeg-ajalt salatileti valik. Nii leiab letist erinevad lehtsalateid, köögivilju, hoidiseid ja teisi salatikomponente. Tehtud salatit saab soovi korral maitsestada erinevate kastmetega.