• 08.01.13, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma kandis püsiklientidele veerand miljonit eurot

Detsembrikuu jooksul kogusid Prisma püsikliendiprogrammiga liitunud kliendid kokku boonust 257 tuhande euro eest, mis kanti püsiklientide Kontodele.
„Detsembrikuine topeltboonus võimaldas Prisma klientidele saada oma ostudelt tagasi kuni 10%,“ sõnas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. Prisma Kontoga liitunute ostudelt tagastatava boonuse protsent sõltub igakuisest ostude summast.  Kõrgema boonustasemeni jõudmiseks on võimalik  pereliikmetel oma ostud kokku liita. Detsembrikuu keskmine boonustase oli 4,6%. Kõige suurem tagastatud boonussumma oli üle 400 euro.
Kogutud boonust saavad süsteemiga liitunud vaadata Prisma Peremarketi kodulehel, kasutades oma isikukood ning salasõna. Kogutud boonus tuleb ära kasutada 12 kuud jooksul.
Prisma Kontoga liitus esimesel kuul üle 65 000 inimese, saavutades vaid ühe kuuga sama taseme kui ettevõttel oli Säästukaardi püsikliendiprogrammi ajal.
 

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.13, 15:04
Prisma: jaekampaaniate edu tagab „sekretäri test”
Kui tahta kindel olla, et kampaania ka tegelikult hästi vastu võetakse, peab see läbima nn sekretäri testi, rääkis Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele