Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas müüa edukalt suurtele jaekettidele?
Müügi- ja ekspordiuudiste portaal korraldab 19. veebruaril tootmisettevõtetele ja hulgifirmadele seminari "Kuidas müüa edukalt suurtele jaekettidele?".
Eelkõige on seminar koht dialoogiks tootjate ja jaekettide otsustajate vahel. Eesmärgiks on otsida paremini toimivaid lahendusi. Lauale pannakse „kuumad” teemad.
Aeg: 19.veebruar 10.00-16.20
Koht: Meriton hotelli konverentsikeskus
Eriti oodatud: Eesti tootmisettevõtete müügijuhid ja müügidirektorid, väiketootjate juhid ja omanikud.
Seminaril saab vastused alljärgnevatele küsimustele:
Millistele lepingupunktidele tähelepanu pöörata?Kuidas pidada läbirääkimisi jõupositsioonil partneriga?Mis takistab koostööd tootjate ja jaekettide vahel?Kas eestimaine müüb?Private label: kas vaenlane või võimalus?kuidas müüa edukalt suurtele jaekettidele?
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.