• 04.02.13, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki, mis vabastab e-tšeki olemasolu Partnerkaardi kasutajad kaubaga seotud probleemi korral paberkviitungi esitamise kohustusest.
„E-tšekk on eelkõige mugavusteenus, millega Tallinna Kaubamaja kontserni püsikliendid saavad parema ülevaate oma igapäevastest kulutustest,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kindlasti on e-tšekk klientide poolt väga oodatud lahendus ning riigis, kus on e-valimised ja e-maksuamet, on tema päralt tulevik. Julgen arvata, et pabertšekid kaovad tulevikus üldse ära.”
„Kliendi jaoks on e-tšeki juures ilmselt kõige olulisem see, et kviitung säilib Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas ning ta ei pea enam muretsema selle pärast, kas pabertšekk on alles või mitte,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Kui mingil põhjusel peaks tekkima vajadus kaubaga poodi tagasi pöörduda, näiteks, et vahetada toode suurema numbri vastu või mõne muu sarnase probleemi korral, saab selleks e-tšeki välja printida. Kindlasti on see suureks kergenduseks paljudele, kelle jaoks pabertšekkide arhiveerimine garantiiperioodil on olnud tüütuks kohustuseks.“
„E-tšeki rakendamise tulemusel on Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas nüüd võimalik kogu oma ostuajalool ning boonuspunktide kasutamisel silm peal hoida ja ostuharjumusi detailselt analüüsida,“ selgitas Ostov.
E-tšekk kehtib Partnerkaardi kasutamisel kõigis Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluvates kauplustes: Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Selveris, Shus, I.L.U.-s ja ABC Kingas. Ning Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda (www.partnerkaart.ee) pääseb ID kaardi, mobiil ID või pangalingi kaudu.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.13, 08:26
Kaubamaja aktsionäridele taas korralik dividend
Tallinna Kaubamaja ASi nõukogu kiitis tänasel koosolekul heaks 2012. majandusaasta aruande ning kasumi jaotamise ettepaneku.
Uudised
  • 11.12.12, 12:07
E-tšekk, kui kliendile pakutav lisaväärtus 
Nixor EE ASi tegevjuht Imre Reinson ütles, et e-tšekk on klientidele pakutav lisaväärtus, mis lähtub ettevõtte lojaalsusprogrammist.
Uudised
  • 13.02.13, 08:47
Tallinna Kaubamaja kontsern kasum ligi 21 miljonit eurot
Tallinna Kaubamaja kontserni konsolideeritud auditeerimata 2012. aasta puhaskasum oli 20,9 miljonit eurot. Kontserni mullune müügitulu suurenes 467,8 miljoni euroni.
Uudised
  • 12.12.12, 08:29
Enn Parel: e-tšeki arendamine on töös
ABC Kinga ja SHU  tegevdirektor kommenteeris, et Kaubamaja kontserni IT-osakond tegeleb hetkel e-tšeki juurustamisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele