Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki, mis vabastab e-tšeki olemasolu Partnerkaardi kasutajad kaubaga seotud probleemi korral paberkviitungi esitamise kohustusest.
„E-tšekk on eelkõige mugavusteenus, millega Tallinna Kaubamaja kontserni püsikliendid saavad parema ülevaate oma igapäevastest kulutustest,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kindlasti on e-tšekk klientide poolt väga oodatud lahendus ning riigis, kus on e-valimised ja e-maksuamet, on tema päralt tulevik. Julgen arvata, et pabertšekid kaovad tulevikus üldse ära.”
„Kliendi jaoks on e-tšeki juures ilmselt kõige olulisem see, et kviitung säilib Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas ning ta ei pea enam muretsema selle pärast, kas pabertšekk on alles või mitte,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Kui mingil põhjusel peaks tekkima vajadus kaubaga poodi tagasi pöörduda, näiteks, et vahetada toode suurema numbri vastu või mõne muu sarnase probleemi korral, saab selleks e-tšeki välja printida. Kindlasti on see suureks kergenduseks paljudele, kelle jaoks pabertšekkide arhiveerimine garantiiperioodil on olnud tüütuks kohustuseks.“
„E-tšeki rakendamise tulemusel on Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas nüüd võimalik kogu oma ostuajalool ning boonuspunktide kasutamisel silm peal hoida ja ostuharjumusi detailselt analüüsida,“ selgitas Ostov.
E-tšekk kehtib Partnerkaardi kasutamisel kõigis Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluvates kauplustes: Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Selveris, Shus, I.L.U.-s ja ABC Kingas. Ning Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda (
www.partnerkaart.ee) pääseb ID kaardi, mobiil ID või pangalingi kaudu.
Seotud lood
Tallinna Kaubamaja ASi nõukogu kiitis tänasel koosolekul heaks 2012. majandusaasta aruande ning kasumi jaotamise ettepaneku.
Nixor EE ASi tegevjuht Imre Reinson ütles, et e-tšekk on klientidele pakutav lisaväärtus, mis lähtub ettevõtte lojaalsusprogrammist.
Tallinna Kaubamaja kontserni konsolideeritud auditeerimata 2012. aasta puhaskasum oli 20,9 miljonit eurot. Kontserni mullune müügitulu suurenes 467,8 miljoni euroni.
ABC Kinga ja SHU tegevdirektor kommenteeris, et Kaubamaja kontserni IT-osakond tegeleb hetkel e-tšeki juurustamisega.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.