Maarit Eerme • 14. veebruar 2013
Jaga lugu:

Seminar: Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna?

20. märtsil hotell Olümpias toimuval kaubanduse seminaril "Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna?" saab huvitavaid mõtteid ja praktilisi kogemusi.

Kaubanduses toimuvad uuendused ning soovitakse teistest erineda. Erinevate IT lahendustega soovitakse pakkuda klientidele mugavamat teenindust ning pakkuda neile erinevaid võimalusi enda ostud meeldivalt sooritada.

Millal: 20. märtsil

Kus: Radisson Blu Hotel Olümpia Tallinn, Liivalaia 33

Päevakava:

9.15 – 9.50 Registreerimine ja hommikukohv – Valge Klaar OÜ omanik Heiti Kender – Hansabi tegevdirektor Janno Kallikorm –AS EMT jaekontseptsiooni juht Reimo Unt – AS Selver müügidirektor Kristi Lomp- Kuidas on kliendid iseteeninduskassad vastu võtnud? – Ärinõustaja Indrek Saul ja Infovara ärianalüüsi juhtivkonsultant Andres Kukke – Sportland Eesti AS juhataja Gerd Kiili ja Flipper OÜ partner Ott Krigul- Miks peab klientidele SMS teel sõnumeid edastama? –App tanker tegevjuht Martin Mägi- Kuidas saab APP kaubanduses kasulik olla? – Nixor EE tegevjuht Imre Reinson – Telema AS juhataja Hele Hammer

9.50 – 10.00 Sissejuhatus10.00 – 10.30 IT innovatsioon kaubanduses

- Milliseid innovaatilisi lahendusi on maailmas tehtud, mida hetkel Eestis veel ei ole.10.30 – 11.00 Mugavus, Turvalisus, Efektiivsus - elektroonilised hinnasildid ja lahendused sularaha käitlemiseks

- Millised võimalused on elektrooniliste hinnasiltide kasutamisel?- Kuidas kaitsta hinnasilte varastamise eest?- Kui kiiresti peaks tehtud kulutused ennast ära tasuma?- Millal Eestis sularaha käitlemise süsteem kasutusele tuleb?11.00 – 11.15 Kogemuslugu: elektroonilistest hinnasiltides kasutamises

- Mis kasu on toonud elektrooniliste hinnasiltide kasutamine?11.15 – 11.45 Iseteeninduskassa valud ja võlud

- Millised on põhilised probleemid, mis iseteeninduskassaga on kaasnenud?- Millised on olnud õppetunnid iseteeninduskassa juurutamisel ja kasutamisel?11.45 – 12.30 Mida tehakse klientide ostude analüüsiga?

- Kuidas analüüsitakse klientide oste?- Kuidas panna klientide ostude analüüs raha teenima?- Kas oleks mõistlik teha klientidele personaalseid pakkumisi?- Välismaiste ettevõtete kogemus kliendi andmete analüüsis.12.30 – 13.30 Lõuna13.30 – 14.15 Elektroonilised võimalused reklaamsõnumite edastamisel

- Kui palju kliente kasutab SMS pakkumisi?14.15 – 14.45 Appide kasulikkus kaubanduses

- Milline on maailmapraktika kaubandusteemaliste APPidega ja nende kasulikkusest?- Kas kaubandusettevõttel oleks mõistlik endale APP teha?14.45 -15.15 Kuidas tellida IT lahendusi?

- IT ettevõtete koostöö põhimõtetest ja headest tavadest- Millised võivad olla tellija ja täitja huvide konfliktid?- Milline on hea IT projekti tellimise mudel?15.15 – 15.45 E-arved jaekaubanduses - läbikukkunud projektide põhjused

-Baltikumi jaeketid on üle minemas elektroonilisele andmevahetusele ning üha enam soovitakse tarnijatelt saada e-arveid.-Kas õnnestunud projektiks piisab tehnilisest valmisolekust ja juhtkonna soovist?-"It takes two to e-invoice", on viimase Euroopa e-arvete keskkonna uudiskirja üks pealkirjadest.-Räägime Baltikumi kogemuse põhjal lahti, millistest vigadest tasub e-arve projektides hoiduda.15.45 – 15.50 Seminari lõpetamine

Osalemistasu seminaril kuni 13. märtsini 169 eurot (202,80 km-ga). Tahahind 199 eurot (238,80 km-ga). Lisainfo: maarit@kaubandus.ee, telefon 667 0114. Registreeruda saab SIIT.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt