Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase kommenteeris Maxima hinnavahe kampaania peale, et Prisma eesmärk olla püsihindades soodsaim jaekett.
Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas kommenteeris, et Prisma Hinnagarantiis on 1000 toodet ning Maxima pakkumises vaid 10-20 toodet, mille pakkumine kehtib vaid nädalake. „Need on kaks täiesti erineva ideega kampaaniat, kus üks räägib lühiajalisest pakkumisest ja meie püsivalt soodsast hinnatasemest,“ ütles Lainas.
Prisma kinnitas, et jälgib konkurentide hindu kogu aeg ning nad ei tagane enda lubadusest olla püsihindades Eesti kõige soodsam kett.
Lainas ütles, et nad teevad enda kodulehel klientidele avalikku toodete hinnavõrdlust ja reageerivad konkurentide hinnamuutustele koheselt.
Maxima teatas täna, et käivitas kampaania, kus ta maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.
Seotud lood
Maxima maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.