Maxima maksab tarbijale hinnavahe kinni, kui klient leiab teisest poeketist sama toote soodsama hinnaga.
Eesti parima hinna kindlustamine tähendab konkreetse Maxima kauplustes müüdava toote puhul garanteeritult parimat kampaanianädala hinda Eestis ja seda võrreldes kõigi teiste poekettidega. Parima hinnaga tooted hõlmavad nii igapäevaseid toidu- ja tööstuskaupu, mis on iganädalaselt tarbija valikus 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.
Maxima turundusdirektori Ty Lehtmäe ütles, et parima hinnaga tooted on selgelt tähistatud reklaammaterjalides märgiga “Eesti parim hind”. „Kui tarbija leiab mõnest teisest jaeketist soodsama hinna kui meie kampaaniatootel, maksame me talle vahe kinni,“ kinnitas Lehtmäe. „Vahe maksame me Maxima boonusrahas Aitäh kaardile, mida on hetkel aktiivses kasutuses ligi 400 000 ja kui hinnavahe avastanud tarbijal Aitäh kaart puudub, siis kingime talle ka selle.“
Seotud lood
Online-intervjuus selgus, et Maxima Eesti tegevjuht Vaidotas Pacesa sõnul haarab ettevõte lähiaastail jaekaubanduse turul liidri positsiooni.
Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase kommenteeris Maxima hinnavahe kampaania peale, et Prisma eesmärk olla püsihindades soodsaim jaekett.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.