Autor: Maarit Eerme • 4. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi poepitsade müük kasvas üle 30 protsenti

Rimi jaekett müüs eelmisel aastal ligi 300 000 kaupluses kohapeal valmistatud poepitsat ning müük kasvas võrreldes 2011. aastaga enam kui 30 protsenti.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad tarbijad üha enam hea hinna- ja kvaliteedisuhtega kaupluses kohapeal valmistatud värskeid poepitsasid. "Kõige enam müüdi kanapitsat, mille kogus jäi ligikaudu 90 000 juurde," lausus Lilleoja. Lisades, et nad täiendavad poepitsade valikut pidevalt, ning hiljuti lisandus sortimenti aedviljapitsa. 

Kui kunagi tähendas poepitsa külmutatud toodet, siis nüüd tähendab see Lilleoja hinnangul jaeketi kokkade poolt kaupluses kohapeal valmistatud värsket pitsarooga.

Rimi valmistab pitsasid hüpermarketides kohapeal kasutades selleks spetsiaalseid pitsaahjusid. Hetkel on sortimendis 9 pitsat, peagi on oodata pitsavaliku laienemist.  

 

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700