Baltika müük kasvas märtsis aastaga 3% ja see ulatus 4,289 mln euroni, teatas ettevõte börsile.
Jaemüük kasvas 5%, 3,989 mln eurole. Hulgi- ja e-poe müük jäi aasta varasemaga võrreldes samale, 298 000 eurole.
Jaemüük kasvas Eestis 13%, Leedus 7% ja Lätis 6%. Ukrainas vähenes müük 4% ja Venemaal 3% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Hulgi- ja e-poe müük jäi eelmise aasta märtsiga võrreldes samale tasemele.
Baltikal oli märtsi lõpu seisuga 112 kauplust müügipinnaga 22 188 m², kuu keskmine müügipind vähenes 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
3 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 13,163 mln euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 4%, sealhulgas jaemüük oli kokku 12,267 mln eurot (+6%) ja hulgi- ja e-poe müük 879 000 eurot (+4%).
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.