Ave Lepik • 9. aprill 2013
Jaga lugu:

Klientide rüselused sundisid Prismat allahindlusprotsenti vähendama

Prisma vähendas viimase kuupäevaga toodete allahindlusprotsenti, et vähendada konfliktide tekkimist poodides.

E24-ga rääkinud Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul tekitasid 50-protsendilised allahindlused sageli kauplustes klientide vahel väikeseid võitluseid ja erinevaid pettuseid.

"Kuna allahindlusega tooteid on alati piiratud arv, siis on tekkinud antud toodete pärast väikeseid rüselusi selle üle, kes allahinnatud toote või tooted endale saab. Vahel kleebitakse ka allahindluse kleepse ümber nendele toodetele, millel säilivusaega jagub veel pikalt," selgitas Lainas.

Seetõttu müübki nüüd Prisma viimase kuupäevaga tooteid 30 protsenti odavamalt.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt