• 09.04.13, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klientide rüselused sundisid Prismat allahindlusprotsenti vähendama

Prisma vähendas viimase kuupäevaga toodete allahindlusprotsenti, et vähendada konfliktide tekkimist poodides.
E24-ga rääkinud Prisma pressiesindaja Kadri Lainase sõnul tekitasid 50-protsendilised allahindlused sageli kauplustes klientide vahel väikeseid võitluseid ja erinevaid pettuseid.
"Kuna allahindlusega tooteid on alati piiratud arv, siis on tekkinud antud toodete pärast väikeseid rüselusi selle üle, kes allahinnatud toote või tooted endale saab. Vahel kleebitakse ka allahindluse kleepse ümber nendele toodetele, millel säilivusaega jagub veel pikalt," selgitas Lainas.
Seetõttu müübki nüüd Prisma viimase kuupäevaga tooteid 30 protsenti odavamalt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele