Autor: Maarit Eerme • 11. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi tõstis kilekoti hinda kahekordseks

Rimi otsustas tõsta kilekoti hinna kahekordseks ja langetas paberkoti ning riidest poekottide hinda, et innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad kliendid kilekotti soodsa hinna tõttu. "Soovime innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid ning seetõttu võtsime vastu otsuse muuta kottide hindasid," ütles Lilleoja.

Ühes Rimi kaupluses müüakse Lilleoja sõnul keskmiselt 9000 kilekotti kuus, mis teeb umbes 5,5 miljonit kilekotti kuus kõigi suuremate jaekettide kaupluste peale. «See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.»

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757