• 11.04.13, 17:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi tõstis kilekoti hinda kahekordseks

Rimi otsustas tõsta kilekoti hinna kahekordseks ja langetas paberkoti ning riidest poekottide hinda, et innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad kliendid kilekotti soodsa hinna tõttu. "Soovime innustada kliente tegema loodussõbralikke valikuid ning seetõttu võtsime vastu otsuse muuta kottide hindasid," ütles Lilleoja.
Ühes Rimi kaupluses müüakse Lilleoja sõnul keskmiselt 9000 kilekotti kuus, mis teeb umbes 5,5 miljonit kilekotti kuus kõigi suuremate jaekettide kaupluste peale. «See tähendab aastas enam kui 66 miljonit kilekotti, millest enamus jõuab kahjuks ühel hetkel loodusesse. Kilekott ei kõdune ja selle lagunemine võib erinevatel hinnangutel põhjal võtta aega kuni tuhat aastat.»

Seotud lood

Uudised
  • 25.08.16, 12:57
Kassade juurest kaovad eriti õhukesed kilekotid
Keskkonnaministeerium saatis kooskõlastusringile pakendiseaduse muudatuse, mille eesmärk on piirata kilekottide tarbimist Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele