Tallinnki püsikliendiprogramm Club One, mis on suunatud Tallinki erakliendile ja tema perele, on kuue aastaga tõusnud suurimaks lojaalsusprogrammiks Läänemerel ning hõlmab kokku 1,5 miljonit klienti.
1. mail kuuendat tegutsemisaastat tähistanud Tallinki perekeskne püsikliendiprogramm Club One on 1,5 miljoni liikmega Läänemere suurim kliendiprogramm, mille liikmeskond kasvas viimasel aastal Eesti, Läti, Soome ja Rootsi lõikes 11%. Kõige kiiremini ehk 13% kasvas Club One programmis aastaga Eesti klientide hulk.
“Club One on üks suurimaid piirkonna püsikliendiprogramme ka koostööpartnerite võtmes – ettevõtteid, kes tagavad Club One liikmetele rahalisi soodustusi, on sadu. Club One’i suurimateks koostööpartneriteks on Tallinna Kaubamaja, Solarise keskus, Alexela bensiinitanklate kett, mitmed kultuurisündmused nagu Sõru Jazz, Tuletorni kontserdid ja PÖFF,” ütles Club One’i juht Kaidi Krimm.
Ühele kliendikontole registreeritakse ühe pere ehk leibkonna liikmed. Perele kehtib ühine kliendikonto, kuhu kogutakse boonuspunkte ning kliendikontoga kaasnevaid soodustusi saavad kasutada kõik pereliikmed.
Club One’i soodustused kehtivad nii reisipiletitele kui ka Tallinki ja Silja laevade kauplustes, restoranides ning baarides. Igalt ostult kogub Club One klient boonuspunkte, mida omakorda saab kasutada reisimiseks Tallinki ja Silja marsruutidel: mida rohkem reisitakse ning Tallinki teenuseid tarbitakse, seda kõrgemale tasemele tõustakse ning suuremaid soodustusi saadakse.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.