• 23.05.13, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elioni juht: parim motivaator on tagasiside

Elioni peadirektor Arti Ots rääkis tänasel Äripäeva BIG4 konverentsil, et töötaja peab mõistma oma panust ning parim motivaator pole mitte raha, vaid see, et inimene on kellegi jaoks kasulik.
Ots rääkis, et inimesed peavad mõistma enda panuse seotust seatud eesmärgiga. Viimase seitsme aasta jooksul on Elion aina enam töötajaid motiveerinud mitte boonusraha, vaid tagasisidestamisega. "Pole paremat motivaatorit kui see, et sa saad midagi kellegi jaoks paremaks teha. See ongi kõige suurem motivaator," rõhutas ta.
Elioni juhi sõnul kasvatab tulemustasude süsteem küll motivatsiooni, ent siis tuleb välja mõelda ka kompensatsioonimehhanisme, mis aitaks vältida seda, et töötaja motivatsioon tema enda tervist ja elu ohtu ei seaks.
Ots märkis, et Elion eristub klientide kogemuse kaudu. Tagasisidet saab firma umbes 250 000 kliendi info põhjal. "Elioni põhiseadus on see, et kliendi teeb lojaalseks tagasiside," ütles Ots. Ta lisas, et kui kliendid ettevõtet soovitavad, siis kasvab nende endi lojaalsus ja tuuakse kaasa teisi kliente.
Nimeline tagasiside kinnitab Otsa sõnul, et ettevõte püsib õigel teel. "Kui tagasiside mehhanism on paigas nii klientidelt, töötajatelt kui ka juhtidelt, on see organism võimeline arenema ja suudab olla edukas," märkis ta.
Ots tõi välja, et tehtud uurimuse põhjal usuvad 80 protsenti ettevõtteist, et pakuvad suurepärast kliendikogemust, ent vaid 8% klientidest on sellega nõus.
Töötaja kipub Otsa sõnul lahkuma enamasti mitte palga pärast, vaid hoopis seetõttu, et pettutakse, kuna firma juhtimine ei toeta tööle asudes olnud huvitavaid ideid ja motivatsiooni. "Piltlikult öeldes lahkutakse seetõttu, et juht on küündimatu või liiga suure egoga, et meeskonda käima panna," ütles ta. Probleemi lahendamiseks on Elion kasvatanud juhte välja meeskonnast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele