Autor: Maarit Eerme • 19. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atria ennustab jaanipühadeks suvelihadele 50%list müügikasvu

Atria Eesti AS prognoosib jaanideks suvelihade 50%list müügikasvu, mille tulemusel loodame tõsta suvelihade käivet 500 000 euroni – suvelihade tootmismaht suureneb jaanide ajal ligi poole võrra. 

„Eestlased on jõulude ja jaanipäeva usku rahvas – siis me sööme, eriti liha, kõige rohkem ning naljaga pooleks – Eesti jaanipäev ei ole vihma ja šašlõkita mingi õige jaanipäev,” märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Horm. „Esimeste soojade ilmadega tõusid Atria grilltoodete müüginumbrid märkimisväärselt – tarbija on uued suvetooted hästi omaks võtnud.“

Atria Eesti ASi müügidirektori Meelis Laande kinnitusel on suvelihade sortimendi optimeerimine ennast õigustanud. „Suvetooteid on 10% vähem kui eelmisel aastal, kuid seevastu oleme välja töötanud 9 uut toodet – tarbija ootab stabiilset arengut ning põnevaid uusi maitseelamusi,” rääkis Laande.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700