Autor: Romet Kreek • 1. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apranga käive kasvas 12,1%

Leedu rõivajaekaupmehe Apranga käive (koos käibemaksuga) kasvas juulis aastaga 16,2%, teatas ettevõte börsile.

Käive ulatus 52,1 mln litini ehk 15,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaekäive kasvanud aastaga 12,1%, 304,1 mln litini ehk 88,1 mln euroni.

Jaanuarist juulini on ettevõtte jaemüük kasvanud aastaga Leedus 11,7%, Lätis 13% ja Eestis 12,7%.

Apranga esindab Eestis Zara, Stradivariuse, Mango, Armani, Hugo Bossi, Bershka ning Promodi rõivaste kaubamärke.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700