Autor: Maarit Eerme • 19. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti vesipiibutootja sisenes USA turule

Käsitööna kaasaskantavaid vesipiipe tootev Pärnu ettevõte OÜ Hekk alustas 15. augustil esimese kampaania USA disaintoodete portaalis fab.com.

Sel aastal loodud ja tudengite juhitud Hekk valmistab käsitsi kaasaskantavaid vesipiipe. Piibu eripära seisneb ettevõtte asutaja Indrek Kuuse sõnul mobiilsuses ja ohutuses – kui piip kukub ümber, jääb põlev süsi kaitstult paigale.

Kampaania eesmärk on tema kinnitusel USAs tuntuse kogumine ning oma veebipoele rahvusvaheliste tellimuste saamine. "Järgmine kampaania Ühendriikides on algamas 27. augustil samuti eksklusiivsete disaintoodete portaalis touchofmodern.com," lisas ta.

Veebruaris 2010 loodud fab.com on maailmas üks kiiremini kasvavaid e-kaubanduse ettevõtteid, mis on suunatud peamiselt kodusisustuse ja disaintoodete müügile. Portaalil on üle kümne miljoni registreeritud kasutaja ja kuus miljonit unikaalset veebikülastust kuus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757