Maarit Eerme • 23. august 2013
Jaga lugu:

Vaata, milline jaekett on kaotanud kolme aastaga enam turuosa

Tiheda konkurentsiga Eesti jaekettide seas käib pidev võistlus klientide nimel. Kolme aasta lõikes on kõige enam turuosa kaotanud Rimi Eesti Food.

2012. aastal kaupade jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus ülekaalus toidukaubad,  joogid ja tubakatooted oli 1,92 miljardit eurot.

Eesti jaekaubanduse turuosad (muutus 2010-2012, %):

1. ETK 21,9% (sisuliselt muutumatu) Kaupluste arv on kolme aasta jooksul vähenenud 364st 357 kaupluseni2. Rimi Eesti Food 18,7% (-2%). Kaupluste arv on tõusnud 81st 83ni.3. Maxima Eesti 17,5% (+1,8%). Kolme aasta jooksul on avanud 16 kauplust, kasvatades kaupluste võrgustiku 70ni. 4. Selver 17,2% (-1,1%). Kolme aasta jooksul on avanud 3 kauplust ja kaks gurmeekauplust Tallinnas. Kaupluste kasv 35st 40ni.5. Prisma 9,2% (+2%). Kolme aasta jooksul on avanud ühe uue kaupluse. Prismal on kokku 8 kauplust.

Turuosad on arvutatud ettevõtete majandusaasta aruannetes näidatud käivete põhjal.

Allikad: Ettevõtete majandusaastaaruanded ja Statikaamet

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt