• 12.09.13, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&M: oleme enda suurim konkurent

Hennes & Mauritz AB kõneisik Anne Lehtonen teatas, et peavad iseennast oma suurimaks konkurendiks, püüdes igal turul teiste ettevõtjatega võrreldes pakkuda klientidele parimat.
Lehtoneni ütluste kohaselt on jätkusuutlikkus muutumas aina olulisemaks ning H&Mi soov on suureneva teadlikkusega klienti alati üllatada ja tema ootusi firma suhtes ületada.
"Me otsustame üksikuid konkurente mitte kommenteerida, keskendudes selle asemel enda pakkumisele," vastas Lehtonen küsimusele, kuidas võiks H&Mi sisenemist Eesti turule mõjutada LPP Retail Estonia laienemisplaanid.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.13, 23:42
H&M võib hindu tõsta
Kiirmoekett H&M plaanib tõsta arengumaade tekstiilitöötajate palku, mis võib omakorda klientide jaoks kaasa tuua hinnatõusu.
Uudised
  • 12.09.13, 11:07
LPP: H&Mi tulekust võidavad kõik
LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass jääb kindlaks seisukohale, et H&Mi tulek suurendab külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.
Uudised
  • 13.09.13, 09:57
H&M: avame Eestis veel poode
Homme Tallinnas esimese kaupluse avav kiirmoekett H&M plaanib Baltimaade turul jõuliselt laieneda ning järgmise aasta lõpuks avada veel 11 kauplust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele