Kaubanduse Aastakongressile on ennast kirja pannud juba üle 120 kaubanduse valdkonna spetsialisti ja juhi.
9. oktoobril toimuv Kaubanduse aastakongress on järjekorras teine kaubandusvaldkonda tunnustav sündmus, mis on korraldatud seoses Äripäeva jae- ja hulgikaubanduse TOPi ilmumisega. Kongressile on kirja pannud juba üle 120 kaubandusvaldkonna spetsialisti ja juhti.
Seekord oleme kohale toonud põnevad esinejad Ameerika Ühendriikidest, Suurbritanniast ja Rootsist. Nemad annavad kongressil ülevaate maailma jaekaubanduse innovatsioonist, Põhjamaade e-kaubanduse arengusuundadest ning Tesco kliendiandmete kasutamisest lojaalsusprogrammist.
Lisaks kuuleb kongressil kohalike kaupmeeste kogemusi ja arenguplaane tulevaks aastaks ning kaubanduse tulevikusuundadest. Lisaks antakse ülevaate majanduse arengusuundadest, palkadest ja tööjõust ning kliendiandmete kasutamisest.
Kuni reedeni on hea võimalus osaleda Kaubanduse tippsündmusel soodushinnaga 209 eurot (km-ga 250,80 eurot). Vaata
kongressi kava ning
osalejate nimekirja.
Kaubanduse aastakongressile on võimalik
registreeruda SIIN.Seotud lood
Põhjamaade kaubandusettevõtted otsivad võimalusi töö efektiivsemaks muutmiseks ja uuendavad seniseid lahendusi, selgitas veebiäri edendava Rootsi ettevõtte Nordic e-commerce Knowledge juht Sarah Wittbom.
Kaubanduse Aastakongressi ettevalmistades ütles UPlift OÜ juhataja Urmas Pastarus intervjuus, et jaekaubanduses ei ole hetkel suutnud ühtegi uut trendi luua, mida võiks jälgida.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.