Suurbritannia suurima jaekaupmehe Tesco esimese poolaasta kasum vähenes, kuna ettevõte investeeris poodidesse ja kasutas agressiivsemat hinnakujundust klientide poodi meelitamiseks, vahendab Reuters.
Niinimetatud kauplemiskasum vähenes 7,6%, 1,59 miljardile naelale, teatas ettevõte. Analüütikud ootasid 1,62 miljardilist kasumit.
Juhatuse esimees Phil Clarke on investortie surve all, et näidata Suurbritannia äri paremusele pööramist, kuhu on kulutatud mullu miljard naela turuosa languse peatamiseks. Väljaspool Ühendkuningriiki müüdi USAs Fresh & Easy kett ja täna teatas Tesco, et maksab 558 miljonit dollarit Hiina hüpermarketite eest ühisettevõttesse China Resources Enterpriseiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.