ABC Grupi omanik Jüri Vips rääkis, et klient soovib täna nii leiba kui tsirkust, kuid vaese eestlase jaoks on leib olulisem.
Äripäeva Kaubanduse Aastakongressil Eesti kaubanduse hetkeseisust rääkides märkis Vips, et klient muutub aina teadlikumaks ja targemaks ning kaupmees peab sellega arvestama - hädavajalik on trendiga kaasas käia.
Tööjõudu palkab Vips enda sõnul aastas ligi 100 inimese ringis. „Konkurents on nii suur, klienditeeninduse taset alla lasta ei saa,“ nentis ta.
Vipsi sõnul on kõige suurem mure see, et madalat palka saavatel inimestel ei ole motivatsiooni töötada. Samuti on probleeme keeleoskusega. "Eestis on kõrgema elatustasemega piirkondi, kus on keeruline töötajat leida - sinna lähevad tööle pigem vene rahvusest noorukid," rääkis ta. „Võime koolitada palju tahame, aga kui inimesel pole motivatsiooni, siis ta vaatab tuimade silmadega ja teeb tööd tuimade silmadega edasi, sest palk on alati liiga väike.“
Inimeste motiveerimiseks väikese palga juures tuleks Vipsi sõnul võimaldada töötajale sportimist, organisatsioonidesse kuuluvust, tõsta inimeste eneseusku kiitusetahvlite ja muu sarnasega. „Tuleb pakkuda tsirkust, leiba on alati vähe,“ ütles Vips.
Vips on ABC Grupi ja ABC Supermarkets omanik. ABC Grupp koondab erinevaid kaubandusettevõtteid ning pakub tööd üle 500 inimesele. Ettevõtete seas on nt ABC Motors, Comarket, hulgikaubandusettevõte Abestock jm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.