Marta Jaakson • 10. oktoober 2013
Jaga lugu:

Vips: Eesti kliendil on vaja leiba rohkem kui tsirkust

ABC Grupi omanik Jüri Vips rääkis, et klient soovib täna nii leiba kui tsirkust, kuid vaese eestlase jaoks on leib olulisem.

Äripäeva Kaubanduse Aastakongressil Eesti kaubanduse hetkeseisust rääkides märkis Vips, et klient muutub aina teadlikumaks ja targemaks ning kaupmees peab sellega arvestama - hädavajalik on trendiga kaasas käia.

Tööjõudu palkab Vips enda sõnul aastas ligi 100 inimese ringis. „Konkurents on nii suur, klienditeeninduse taset alla lasta ei saa,“ nentis ta.

Vipsi sõnul on kõige suurem mure see, et madalat palka saavatel inimestel ei ole motivatsiooni töötada. Samuti on probleeme keeleoskusega. "Eestis on kõrgema elatustasemega piirkondi, kus on keeruline töötajat leida - sinna lähevad tööle pigem vene rahvusest noorukid," rääkis ta. „Võime koolitada palju tahame, aga kui inimesel pole motivatsiooni, siis ta vaatab tuimade silmadega ja teeb tööd tuimade silmadega edasi, sest palk on alati liiga väike.“

Inimeste motiveerimiseks väikese palga juures tuleks Vipsi sõnul võimaldada töötajale sportimist, organisatsioonidesse kuuluvust, tõsta inimeste eneseusku kiitusetahvlite ja muu sarnasega. „Tuleb pakkuda tsirkust, leiba on alati vähe,“ ütles Vips.

Vips on ABC Grupi ja ABC Supermarkets omanik. ABC Grupp koondab erinevaid kaubandusettevõtteid ning pakub tööd üle 500 inimesele. Ettevõtete seas on nt ABC Motors, Comarket, hulgikaubandusettevõte Abestock jm. 

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee