Rainer Saad • 17. oktoober 2013
Jaga lugu:

Kaubamaja: Debenhamsi ja H&Mi mõju jääb lühikeseks

Tallinna Kaubamaja finantsdirektor Marit Vooremäe ütles, et Debenhamsi ja HMi tulek Eestisse ei avalda pikas perspektiivis koguturule olulist mõju. Samas püüab Kaubamaja pidevalt paremaid hanketingimusi saada ning marginaale parandada.

Järgneb Vooremäe kommentaar:

Tarbijate huvi uute kaupluste vastu on alati olnud elav ja selles suhtes ei olnud Debenhamsi ja HMi tulek kindlasti erandiks. Lühiajaliselt mõjutasid need avamised kindlasti konkreetse keskuse külastatavust, uudistajaid oli palju, kuid pikas perspektiivis ei ole tegemist olulise mõjuga koguturule.

Kaubamaja Osturalli tulemusega võib igati rahule jääda, kasvud olid märgatavad mõlemas linnas. Samuti oli huvi üle ootuste suur e-poe vastu, mis annab julgust sinna kanalisse edaspidi veelgi rohkem panustada.

Tegevustest võib esile tuua, et lõpetasime Tartu Kaubamajas kolmanda korruse renoveerimise – täiesti uue näoga Laste- ja Kodumaailm on see, mida meie Tartu kliendid ammu ootasid. Aasta lõpus on kavas avada 3 uut Selverit – Viljandi kesklinnas ning Tallinnas Balti jaamas ja Peetri alevikus.

Marginaalides oleme eelkõige vastu tulnud klientidele tehes häid hinnapakkumisi ning jagades Partnerkaardi boonuspunkte. Muidugi langetab marginaale ka konkurents, kuid siin teeme oma igapäevast tööd, et saada paremaid hanketingimusi, mis võimaldaks marginaal hoida ja mõõdukalt kasvatada.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee