• 18.10.13, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Larsen ja Ibis tõstavad Altia Eesti käivet

Globaalselt Altia Corporationi omandusse läinud Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgid toovad Altia Eesti AS-i hinnangul ettevõttele aastakäibe 10-protsendilise suurenemise.
Emaettevõte Altia Plc omandas tänavu Remy Cointreau Groupilt ettevõtte Larsen “Le Cognac des Vikings” S.A., Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgi ning ka konjakimaja koos kinnistu ja küpseva konjakivaruga. Tehing viidi lõpule augusti alguses.
“Larseni kaubamärk tugevdab meie turupositsiooni Eestis, kuna tegu on siinse turu ühe populaarseima konjakiga. Peale kaubamärgi ametlikku üleminekut Altia grupile tegime Eestis ettevalmistusi maaletoomise ja müügi alustamiseks ning prognooside kohaselt tõstab Larseni konjak Altia käivet Eestis 10 protsenti,“ ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets.
Alkoholituru uuringufirma IWSR (International Wine & Spirit Research) 2012. aasta andmetel oli Larseni konjakite turuosa Eestis 27 protsenti ehk suuruselt teine, kusjuures VSOP kategoorias oli Larsen 40-protsendilise turuosaga selge liider.
Larsen Cognac’il on märkimisväärne turuosa Põhjamaade konjakite kategoorias ja peamine ekspordi sihtkoht on Aasia.
Altia Eesti AS on Põhja- ja Baltimaades tegutseva juhtiva alkoholifirma Altia Corporation tütarettevõte. Eesti suuruselt teise alkoholitootja tegevusest moodustab alkoholitootmine ligi 71 ning alkoholi import ligi 29 protsenti. Altia Eesti AS-i müügitulu oli 2012. aastal 30,7 miljonit eurot, millest ettevõtte maksis aktsiisiks 17,6 miljonit eurot. Ettevõtte ärikasum ulatus tänu ettevõtte sisemise efektiivsuse tõstmisele 1,1 miljonile eurole. Aasta jooksul müüs ettevõte 5,3 miljonit liitrit alkoholi.

Seotud lood

Uudised
  • 12.02.14, 16:48
Gruppo Campari kaubamärkide õigused Eestis läksid Altiale
Gruppo Campari toodete Eestisse maaletoomise õigused läksid veebruarist üle Altia Eesti AS-ile, teatas ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele