Toyota Motor müüs viimasest kolmest kvartalist kahes General Motorsist ja teistest autotootjatest rohkem sõidukeid, kuna saab tulu Abenomicsist, vahendab Bloomberg.
Juulist septembrini müüs Jaapani suurim autotootja koos tütarettevõtetega 2,5 miljonit sõidukit. Aastaga kasvas müük 2,8%. General Motorsi müük kasvas 5,5%, 2,4 miljoni sõidukini. Volkswagen müüs 2,33 mln sõidukit.
Toyota hiljutine edu – analüütikute prognooside kohaselt teenib autotootja majandusaastal rekordkasumi – illustreerib seda, kuidas Jaapani peaministri Shinzo Abe poliitika on nõrgendanud jeeni, millest saavad tulu Jaapani eksportöörid. Suured tööstusettevõtted vaatavad tulevikku kindlamalt kui viimased kuus aastat. Aktsiahinnad on poole aastakümne kõrgemal tasemel.
„Mõne kuuga on Abenomics tõstnud nõrgema jeeni abil Jaapani autotootjate müüki,“ ütles Fukoku Capital Managementi president Yuuki Sakurai. „Mõne Jaapani automudeli müügihinda on USAs alandatud, mis on muutnud need konkurentsivõimelisemaks.“
2013. aastal on jeen langenud USA dollari vastu 11%.
Fordi juhatuse esimees Alan Mulally nimetas Jaapanit valuutamanipulaatoriks, mis annab sealsetele eksportööridele ebaausa konkurentsieelise.
Isegi Hiinas kasvab Jaapani autotootjate müük. Toyota müük kasvas Hiinas 11%, mis on viie kvartali suurim kasv ja ulatus 220 000 sõidukini. Ka Nissan ja Honda raporteerisid Hiinas müügikasvu.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele