• 05.12.13, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Briti e-pood tüssab tarbijaid 

Viimastel päevadel on tarbijakaitsjatele laekunud mitu kaebust seoses Suurbritannia e-poest QC Exclusive kauba tellimisega.
Tarbijakaitseameti juures tegutsevale Euroopa Liidu (EL) tarbija nõustamiskeskusele on tarbijad kaevanud, et kokkulepitud aja jooksul ei ole tellitud kaup kohal. Müüja keeldub tarbijatele väljastamast kauba transpordi jälgimise koodi ja edastamast infot kauba saatmise kohta.
Kui tarbija on mainitud e-poest soovitud toote välja valinud, selle ostukorvi lisanud ja asub kauba eest maksma, siis saab ta arve, mille on justkui väljastanud firma, kuid samas palutakse raha kanda pangaülekandega eraisiku arveldusarvele.
Tarbija nõustamiskeskus ja tarbijakaitseamet ei saa tarbijat aidata, kui kaup või teenus on soetatud teiselt eraisikult või kui tegemist on pettusega. Seetõttu rõhutab tarbijakaitseamet, et alati tasub enne e-poest kauba tellimist teha kindlaks, kas müüja on era- või juriidiline isik. Üks võimalus selleks on vaadata, kelle pangakontole tuleb kauba eest raha kanda – eraisiku või firma arvele.
Samuti tuleks enne ostu kontrollida internetist kaupleja tausta. Hoiduda tuleks ka kergekäeliselt kogu summa ettemaksmisest.
Tarbijatel, kes on QC Exclusive’ist tellimisel tasunud PayPali vahendusel, tuleks viivitamatult esitada PayPalile avaldus. Arvestades, et PayPali konto on reeglina seotud maksja krediitkaardiga, tasub pöörduda ka krediitkaardi välja andnud panga poole, soovitab tarbijakaitseamet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele