Baltimpeksi direktori Tarmo Kajandi sõnul on nad kolme päevaga müünud 35 graatsiaketast. "Sellise koguse müüme tavaliselt 2-3 kuuga," lisas ta. Tasakaalulaud on spetsiifiline spordivahend ja seetõttu on selle müük olnud kesine, märkis Kajandi.
ETV Ringvaate saate vastutava toimetaja Kajar Kase kinnitusel valiti saatelõiku testimisse treeningvahendid vastavalt Sparta treeneri Maris Kajari soovitusele. "Toimetusse sattus üks testitavatest vahenditest, ning soovisime leida sinna juurde veel tooteid," kinnitas ta. Saates testiti graatsiaketast, tasakaalulauda ja trennitoru.
Kajandi sõnul oli selline toodete müügitõus tänu telesaatele neile esmane kogemus. "Kuid kuna teame toote populaarsust, siis on meil laovaru olemas," kinnitas ta.
Kase sõnul on nad varemgi kuulnud lugusid, kus saates testitud kaup saab kauplusest otsa. "Ükskord rääkisime saates elektrilise soojendusega tekkidest, mis said Eesti kauplustes otsa ning nad pidid neid Lätist ja Leedust juurde tellima," meenutas Kase.
Popspordi hetkel kõige populaarsemad tooted on ujumisriided ja -tarvikud, kuna ilm välisporti ei soovi. "Talveriiete- ja varustuse müük teeb kindlasti hüppe külma saabudes," lisas Kajandi.
Baltimpeks OÜ tegeleb sporditarvete, valmisriiete ja jalatsite jae- ning hulgikaubandusega, omades kolme Popspordi jaekauplust. 2012. aasta müügitulu oli miljon eurot ning kasum 5547 eurot.