Maarit Eerme • 16. jaanuar 2014
Jaga lugu:

Kliendid peavad teenindajaid rohkem hindama

Tallinna Teeninduskooli kaubanduse õpetaja Külliki Türi sõnul on klienditeeninduse tase hetkel kauplustes nõrk ja ühiskond ei hinda teenindaja ametikohta.

Türi ütles, et praegune klienditeenindus kauplustes ei ole selline nagu ta võiks olla. „On näha, et tööl on personal, kes on tulnud lihtsalt tänavalt,“ rääkis ta. Lisades, et tema väga austab neid teenindajaid, kes teevad enda tööd südamega, aga neid on väga vähe.

Türi sõnul on ühiskonna üldine suhtumine hetkel ka selline, et kui mujal hakkama ei saa, siis mine teenindajaks. „Antud ametikoha väärtustamiseks peaksid inimesed enda suhtumist muutma ning olema kauplustes ise ka paremad kliendid,“ ütles Türi.

Teisipäeval toimus Tallinna Teeninduskoolis kaubandusvaldkonna õpilaste koolisisene võistlus „Teko müügiproff 2014“, kus selgitati välja koolisisesed paremad teenindajad.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt