Tarbijakaitseameti poole on pöördunud tarbijad, kes pole saanud kätte ABC Mööbel OÜ e-poest tellitud kaupa ning kellele ettevõte pole tagastanud ka kauba eest tasutud raha.
Amet lisas ettevõtte oma kodulehel olevasse e-kauplejate musta nimekirja.
Sel aastal on ABC Mööbli kohta tulnud ametile 15 pöördumist, millest kümme on olnud kaebused. Pöördumiste sisu on olnud sama: ettevõte ei tarni tarbijatele kaupa ega lahenda tarbijate esitatud kaebusi tähtaegselt. Seni on firma rahuldanud vaid kaks nõuet.
ABC Mööbel on põhjendanud olukorda sellega, et tarnija on muutnud koostöötingimusi, pole kohustusi täitnud ning tekitanud sellega kauplejale finantsraskusi. Siiski on ettevõte lubanud tarbijatele raha tagastada.
Tarbijakaitseamet soovitab neil, kes on ettevõttele juba nõude esitanud, esitada kohtule maksekäsu kiirmenetlusavaldus. Kui tarbija on kauba eest maksnud krediitkaardiga, on tal võimalus raha tagastamise avaldusega pöörduda ka panga poole.
Kuna ABC Mööbel pole seadusest tulenevateks tähtaegadeks oma kohustusi klientide ees täitnud, soovitab tarbijakaitseamet enne sellelt ettevõtjalt kaupade ostmist kaaluda ka alternatiivseid võimalusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!