Autor: Maarit Eerme • 1. aprill 2014

Rimi võtab kasutusele väiksemad ostukorvid

Ajendatuna aina kallinevast põhitoiduainete ostukorvi maksumusest võtab Rimi kasutusele väiksemad ostukorvid.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul otsustas Rimi võtta kauplustes kasutusele väiksemad ostukorvid, et tulla vastu tarbija vajadusele ja soovidele. „TNS Emori tulemusena kasvas põhitoiduainete ostukorvi hind selle aasta veebruaris 71,68 euroni ühe inimese kohta, mis on enam kui kolm protsenti rohkem kui eelmise aasta küünlakuul. Mida suurem on ostukorv, seda rohkem mahub korvi erinevaid tooteid ning seda suurem on tõenäoliselt ka ostukorvi kogumaksumus,“ rääkis Lilleoja. 

Lilleoja sõnul on igati arusaadav, et kasvav ostukorvi maksumus tekitab osades tarbijates mõningast pahameelt. „Väiksemasse ostukorvi mahub mõnevõrra vähem tooteid ja inimestel kulub kaupluses vähem raha, mis omakorda loob hea emotsiooni,“ põhjendas Lilleoja jaeketi valikut. 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354