• 01.04.14, 15:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi võtab kasutusele väiksemad ostukorvid

Ajendatuna aina kallinevast põhitoiduainete ostukorvi maksumusest võtab Rimi kasutusele väiksemad ostukorvid.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul otsustas Rimi võtta kauplustes kasutusele väiksemad ostukorvid, et tulla vastu tarbija vajadusele ja soovidele. „TNS Emori tulemusena kasvas põhitoiduainete ostukorvi hind selle aasta veebruaris 71,68 euroni ühe inimese kohta, mis on enam kui kolm protsenti rohkem kui eelmise aasta küünlakuul. Mida suurem on ostukorv, seda rohkem mahub korvi erinevaid tooteid ning seda suurem on tõenäoliselt ka ostukorvi kogumaksumus,“ rääkis Lilleoja. 
Lilleoja sõnul on igati arusaadav, et kasvav ostukorvi maksumus tekitab osades tarbijates mõningast pahameelt. „Väiksemasse ostukorvi mahub mõnevõrra vähem tooteid ja inimestel kulub kaupluses vähem raha, mis omakorda loob hea emotsiooni,“ põhjendas Lilleoja jaeketi valikut. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 17:21
Selveri pagaritooted vallutavad turgu
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele