Kodumaiste netikaupmeeste alaliidu äsjasel üldkoosolekul valiti liidule uus juhatus ning tõdeti, et e-kaubandus on Eestis järgi jõudmas rahva üldisele internetilembusele ja jätkab kasvutrende.
Eesti e-kaubanduse Liidu üldkoosolekul arutleti internetist ostlemise arengute üle läinud aastal ja seati tulevikusihte 2014 aastaks. „Iga päevaga saab üha selgemaks, et netikaubandus on tulnud selleks, et jääda – see on mugavaim ja soodsaim nii tarbijale kui ettevõtjale," rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Merle Kangur. Lisades, et see on toonud kaasa nii veebikaubanduse kui veebist ostlemise jätkuva kasvu.
Liidu asutaja ja kauaaegne juhatuse liige Peep Kuld kinnitas, et liit on aastatega muutunud järjest tugevamaks ja autoriteetsemaks Eesti e-kaubandust esindavaks organisatsiooniks. "See on toimunud tänu meie liikmeskonna- ja tuntuse kasvule. 2014 aastal panustame võrreldes varasemate aastatega veelgi rohkem ressursse Eesti e-kaubanduse arendamisse pakkudes oma liikmetele erinevaid seminare ja koolitusi, esindades e-kauplejate huve erinevate institutsioonide ja organisatsioonide juures ning rääkides kaasa seadusloomes," loetles Kuld. Kinnitades, et liidu eesmärgiks on e-kaubanduse usaldusväärsuse kasvatamine lõpptarbijate seas ning selleks väljastatakse kvaliteedimärki "Turvaline ostukoht", ning märgiga e-kauplejad teevad tarvijate valiku lihtsamaks.
Üldkoosolekul valiti ühtlasi uus juhatus, mille liikmed esindavad veebipoode Bauhof.ee, Cherry.ee, E-butiik.ee, Hansapost.ee, Jysk.ee, Living.ee, On24.ee, Siison.ee. Alaliidu tegevusele annab jätkuvalt hinnangut audiitorfirma EY.
Kuld on uue juhatuse suhtes optimistlik:”Liidu 2014 aasta plaane hakkab ellu viima üldkoosolekul valitud uus juhatus ning selle tulemusliku tegutsemise suhtes oleme optimistlikud kuna seal on nii eelmisesse juhatusse kuulunud liikmeid kui uusi ja uute ideedega liikmeid, kes kõik on energilised ning motiveeritud Eesti e-kaubanduse arengusse panustama.”
Eesti E-kaubanduse Liit on loodud 2008. aastal, et aidata kaasa Eesti e-kauplejate konkurentsivõime suurenemisele läbi koostöö erinevate riiklike ning teiste sidusorganisatsioonidega, osaleda e-kaubanduse maine kujundamisel läbi internetist ostlemise alase teadlikkuse ja usalduse kasvatamise ühiskonnas.
Liitu kuulub üle 80 tegutseva e-kaupluse ning üheks peamiseks tegevuseks on kvaliteedimärgise „Turvaline Ostukoht” väljastamine kriteeriumitele vastavatele veebipoodidele.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele