• 11.06.14, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Säästukaart Pluss pakub alternatiivi pankadele

ETK Grupi kliendikaardi Säästukaart Pluss pakub maapiirkondade klientidele võimalust võtta sularaha välja ETK Grupi kauplustes üle Eesti.
„Sularaha väljavõtmise teenust saab kasutada kõigis ETK Grupi kauplustes, kokku on Säästukaart Plussi omanikel võimalik seda teha enam kui 350 kohas üle Eesti,“ ütles ASi ETK Finants juhatuse esimees Piret Paulus. „Ajal, kui võõrpangad eriti maapiirkonnas oma kontoreid ja sularahaautomaate järjest sulgevad, on huvi Säästukaart Plussi sularahateenuse vastu olnud kasvav.“
Pauluse sõnul ei konkureeri Säästukaart Plussi sularahateenus otseselt pankadega, vaid on pigem alternatiiviks ja mugavaks võimaluseks piirkondades, kus kliendil oma kodupanga teenuse kasutamine on takistatud. „Seepärast on ka Säästukaart Plussi sularahateenus hinnastatud selliselt, et teenus oleks odavam kui võõra panga automaadist raha võtmine,“ ütles Paulus.
Säästukaart Pluss on ETK Grupi püsikliendi maksekaart, mis on aktiivses kasutuses ligi 60 000 kliendil. Kokku on Eesti ühe suurema kliendilojaalsusprograami – Säästukaardi – kasutajaid üle 470 000.
Alates eelmise aasta märtsist, kui Säästukaardi programm uuenes ja klientidele makstavad boonused suurenesid, on Säästukaardi kliendid kogunud enam kui 6 miljoni euro eest boonusraha, mida nad saavad kasutada ostude eest tasumiseks.
100% Eesti tarbijatele endile kuuluv ETK on vanim ja suurim Eesti jaekaubanduse vallas ühiselt tegutsev grupp. ETK Grupis tegutseb 19 tarbijate ühistut, millel on omakorda kokku ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. 20protsendilise turuosaga ETK Grupp on Eesti jaekaubandusturu liider.  ETK Grupi kuulub üle Eesti enam kui 350 kauplust, millest suurema osa moodustavad toidu- ja esmatarbekauba ketikauplused Konsum, Maksimarket ning AjaO.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele