Maarit Eerme • 25. juuni 2014
Jaga lugu:

Riia kaubanduskeskus Spice kampaania sai kõrge tunnustuse

Riias asuv kaubanduskeskus Spice võitis rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval European Marketing Awards 2014 konkursil kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics.

Konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Ainsana Ida-Euroopas ja Baltikumis nii kõrge tunnustuse pälvinud Spice keskuse arendaja ja enamusomanik on Eesti ettevõte E.L.L. Kinnisvara.

Housewives Olympics on Spice Home keskuse iga-aastane üritus, mis pälvib alati nii meedia kui avalikkuse tähelepanu. Tänavu juba kolmandat korda toimunud üritusel oli 181 osalejat (sealhulgas üks mees), kes võistlesid Läti parima koduperenaise tiitlile.

Vaata võidu toonud Housewives Olympics kampaania sisu ja tulemuste kokkuvõtte videot

European Solal Marketing Awards toob kokku kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad Euroopast ja Lõuna-Aafrika Vabariigist. Tänavu olid kandidaadid jagatud kahte suurde gruppi – traditsiooniline turundus ja uus meedia – ning omakorda 12 kategooriasse. Kampaaniaid analüüsis 17 riigist pärit rahvusvahelistest turundusprofessionaalidest koosnev žürii, kes hindas nii eesmärke, tegevusi, loovust kui kuluefektiivsust.

Rahvusvaheline kaubanduskeskuste organisatsioon ICSC on asutatud aastal 1957 ning sel on üle 66000 liikme enam kui 100 riigist, sealhulgas kaubanduskeskuste omanikud, arendajad, juhid, turundusspetsialistid, investorid, jaekaupmehed, agendid ning teised.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt