Riias asuv kaubanduskeskus Spice võitis rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval European Marketing Awards 2014 konkursil kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics.
Konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Ainsana Ida-Euroopas ja Baltikumis nii kõrge tunnustuse pälvinud Spice keskuse arendaja ja enamusomanik on Eesti ettevõte E.L.L. Kinnisvara.
Housewives Olympics on Spice Home keskuse iga-aastane üritus, mis pälvib alati nii meedia kui avalikkuse tähelepanu. Tänavu juba kolmandat korda toimunud üritusel oli 181 osalejat (sealhulgas üks mees), kes võistlesid Läti parima koduperenaise tiitlile.
Vaata võidu toonud Housewives Olympics kampaania sisu ja tulemuste
kokkuvõtte videotEuropean Solal Marketing Awards toob kokku kaubanduskeskuste parimad turunduskampaaniad Euroopast ja Lõuna-Aafrika Vabariigist. Tänavu olid kandidaadid jagatud kahte suurde gruppi – traditsiooniline turundus ja uus meedia – ning omakorda 12 kategooriasse. Kampaaniaid analüüsis 17 riigist pärit rahvusvahelistest turundusprofessionaalidest koosnev žürii, kes hindas nii eesmärke, tegevusi, loovust kui kuluefektiivsust.
Rahvusvaheline kaubanduskeskuste organisatsioon ICSC on asutatud aastal 1957 ning sel on üle 66000 liikme enam kui 100 riigist, sealhulgas kaubanduskeskuste omanikud, arendajad, juhid, turundusspetsialistid, investorid, jaekaupmehed, agendid ning teised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.