ASi Olerex turundusjuhi Liina Kivimägi kinnitusel on möödas aeg, mil erinevates kauplustes ning teenindusasutustes soodustuse saamiseks tuli kaasas kanda kümneid erinevaid plastikkaarte, sest tulevikus saab oma kliendistaatust kõikjal tuvastada ID-kaardiga või vastava mobiilirakenduse kaudu.
„Inimesed on väsinud sellest, et rahakott on pungil täis erinevaid plastikkaarte,“ rääkis Kivimägi. „Seda enam, et kliendistaatus on enamikes kauplustes seotud kindla inimesega ja selle tuvastamiseks piisab ühest isikut tõendavast dokumendist. Selleks, et saada kõikjal soodustust ja pääseda igast võimalikust uksest sisse, tuleb olla lihtsalt Eesti Vabariigi “klient”.”
„Olerexil sai äsja täis 100 000 ID-kaardi klienti, mis näitab, et kliendid hindavad meie tegevust ja kiiret arengut ning et ID-kaardile üleminek oli igati õige otsus,“ rääkis Kivimägi. „Lisaks aitab ID-kaardi kasutamine kliendikaardina säästa keskkonda – mida enam ettevõtteid otsustavad oma kliendikaardi siduda ID-kaardiga, seda vähem kahju kaasneb tuhandete erinevate uute plastikkaartide tootmise ja nende jääkidega.“
Kivimäe sõnul koguvad üha enam hoogu ka kliendikaarte ja klientidele mõeldud pakkumisi koondavad mobiilirakendused. „Turundustegevuste liikumine sotsiaalvõrgustikesse ei ole uudis. Küll aga on mobiili ja tahvelarvutitesse laetavad ning otse kliendile suunatud äppid muutumas üha populaarsemaks,” märkis ta. “Mobiiliga tõendatav kliendistaatus on kindlasti tulevik ning seda samadel põhjustel, miks üha rohkem ettevõtteid liitub ID-kaardi rakendustega – see on kliendile mugavam kasutada, hoiab kokku ruumi, aega ja ressurssi.”
AS Olerex on 1994. aastal asutatud Eesti kütusefirma, kelle müügivõrku kuulub tänaseks juba 48 täisteenindusjaama ja kiirtanklat üle Eesti. AS Olerex kuulub Eesti suurimate kütuse jaemüüjate hulka ning annab tööd ligi 300 inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.