• 06.08.14, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joik: veebipood on pigem püsiklientidele

Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.
"Praegu me oma e-poega väga aktiivselt ei tegele ning seda ei promo. Pigem võib öelda, et veebipood on meil lihtsalt olemas ning seda külastavad pigem püsikliendid, kes juba tunnevad meie kaupa," ütles Mäesalu, viidates, et kosmeetikat ostes soovib klient reeglina enne ostu toodet ka proovida. Ta lisas, et neid inimesi, kes varem pole Joiki tooteid kasutanud ja teevad esmaostu just veebist, on vähe.
Mäesalu hinnangul on edasimüüjate müügi osakaal kogukäibes kindlasti suurem kui veebipoe oma.
Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.

Seotud lood

Uudised
  • 06.08.14, 16:15
Eesti e-kaubandus hakkab kaela kandma
Kui juba aastaid on Eesti olnud IT-alal mitmes mõttes pioneer, siis e-kaubandus hakkab alles nüüd hoogu sisse saama. Ettevõtete veebimüük kasvab hoogsalt.
Uudised
  • 06.08.14, 16:25
Hawaii Express: veebipoe arendamine sõltub kaubast
Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe ütles, et veebis ostmise võimalus luuakse kauba eripärast lähtudes.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele