Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.
"Praegu me oma e-poega väga aktiivselt ei tegele ning seda ei promo. Pigem võib öelda, et veebipood on meil lihtsalt olemas ning seda külastavad pigem püsikliendid, kes juba tunnevad meie kaupa," ütles Mäesalu, viidates, et kosmeetikat ostes soovib klient reeglina enne ostu toodet ka proovida. Ta lisas, et neid inimesi, kes varem pole Joiki tooteid kasutanud ja teevad esmaostu just veebist, on vähe.
Mäesalu hinnangul on edasimüüjate müügi osakaal kogukäibes kindlasti suurem kui veebipoe oma.
Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!