Tallinna Kaubamaja teatas puhaskasumi suurenemisest teises kvartalis ning ka poolaasta lõikes, kuna seoses dividendidega tuli maksta väiksemat tulumaksu.
Kaubamaja puhaskasum suurenes teises kvartalis võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 4,6 miljonilt eurolt 5,4 miljoni euroni ehk 16 protsenti. Poolaasta kasum kasvas seevastu võrreldes möödunud aasta sama ajaga 102,5%, 2,4 miljonilt eurolt 4,8 miljoni euroni.
Majandusaruandes toob Kaubamaja välja, et puhaskasumit aitas parandada maksuefektiivsem dividendimakse, millelt selle aasta esimeses kvartalis maksti tulumaksu 1,3 miljonit eurot. Aasta varem maksti tulumaksu 3,8 miljonit eurot.
Teise kvartali käive suurenes 10,5%, 123,8 miljonilt eurolt 136,7 miljoni euroni. Kaubamaja teatel oli teise kvartali tugeva käibekasvu taga on 2013. aastal lisandud uued Selveri kauplused ja aasta varasemaga võrreldes teise kvartalisse nihkunud turunduskampaania ning riigipühade mõju. Samuti täienenud sortiment ning tulemuslikud turunduskampaaniad.
Poolaasta lõikes suurenes käive 8,7%, 235,8 miljonilt eurolt 256,4 miljoni euroni. Majandusaruandes teatas Kaubamaja, et esimese poolaasta kokkuvõttes näitasid müügikasvu kõik kontserni segmendid. Tagasilöögi sai teises kvartalis kingaosakonna käive. Viru Keskuses paiknenud SHU kauplus suleti rendilepingu lõppemise tõttu ning ABC Kinga kaupluse ümberpaigutamine uude, senisest väiksema käidavusega asukohta, viis jalatsisegmendi esinduskaupluse tagasi käivitusfaasi.
Suurima ärisegmendi, supermarketite (Selverite) teise kvartali puhaskasum suurenes võrreldes möödunud aastaga 244,2%, 0,4 miljonilt eurolt 1,3 miljoni euroni. Käive kasvas sama ajaga 10,9%, 84,5 miljonilt eurolt 93,7 miljoni euroni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.