Maarit Eerme • 10. oktoober 2014
Jaga lugu:

Sandmani ja Euronicsi edukas sünergia

Sandman Grupi kaubandusdirektor Martin Pedai
Sandman Grupi kaubandusdirektor Martin Pedai  Foto: Andras Kralla

Hulgikaubanduse TOPi võitnud Sandman Grupi edule on aidanud kaasa kontserni kuuluva Euronicsi kauplusteketi edukas tegutsemine jaeturul. Sandman varustab Euronicsi kauplusi Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.

Vastab Sandman Grupi kaubandusdirektor Martin Pedai.

Kui palju mõjutab Sandmani tegevust Euronicsi grupp?

Mõjutab palju. Eduka hulgimüügi tegemiseks on vajalik stabiilse müügikanali olemasolu. Hetkel töötame Euronicsi kauplustega nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Soomes.

Kas Sandman ostab tooteid ainult Euronicsile või on ka teisi kliente?

Sandmani Grupi põhitegevus ongi hulgimüük nii kontserni sees kui ka välistele klientidele. Me oleme avatud koostööks kõikide edumeelsete ettevõtetega.

Kui palju on aastatega muutunud Sandmani tegevus? Kui palju on muutnud hulgikaubandus?

Meie 22 tegutsemisaasta jooksul on muutunud nii turg kui ka hulgikaubanduse olemus. Kui eelnevalt oli hulgikaubanduse olemus “cash and carry” ning sihturg valdavalt koduturg, siis tänaseks on turu mõõde pigem Euroopa Liit ning suurem osa suhtlemist on rahvusvaheline.

Mis on Sandmani jaoks suurimad väljakutsed kaupade sisseostul?

Võiks öelda, et kogu logistiline ning strateegiline planeerimine. Meie turg on küllaltki väike ning edukate tehingute nimel tuleb asju pikalt ette planeerida. Nii mõnegi hooajalise kaubaga tuleb piisavalt riskida.

Mis alusel otsustate, mida parasjagu on vaja sisse osta?

Ostame kaupasid vastavalt hooajale ning turu nõudlusele. Hetkel on päevakorras aastalõpu ning jõulumüügi kaupade ostmine.

Millist kaubamärki sooviksite ainuesindajana Eestisse tuua?

Ainuesinduse õigus ei ole tihti määrav. Meie jaoks on siiski olulisem tarneahela pikkus ning laopöörde kiirus.

Kui suurt tooteportfell on Sandmanil? Ja kui suureks on seda võimalik kasvatada?

Suuruse kasvatamine sõltub pigem turust ning tarbijate soovidest. Uute tehnoloogiate osas hoiame pidevalt silmad lahti.

Mida te tegite, et muuta ennast efektiivsemaks?

Efektiivsuse nimel teeme pidevalt tööd ning proovime ennetada ebameeldivaid üllatusi.

 

 

 

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt